2012. június 26., kedd

#Közlemény

Sziasztok.
Szomorú hír vagy nem,de sokat agyaltam, hogy mi legyen ezzel a bloggal.
Arra jutottam, hogy egy időre nem fogom írni. Ez nem azt jelenti, hogy bezárom, csak egy ideig nem fogom írni. Hogy miért? Az elmúlt részek nem úgy alakultak, ahogy én terveztem. Teljesen átkanyarodtam a történet során. Szóval ezzel az is lehet,hogy egy bizonyos résztől újra írom.
Az írás során már nincs meg bennem az a varázs, amit az elején éreztem. Már kedvem sincs írni, de nem tudom miért. Nagyjából ennyi lenne. Lehet, hogy egyszer még újra kezdem.

Aki még szeretné olvasni az írásaimat az benézhetne ebbe a blogba. Nem rég kezdtem és tudom, hogy ezt nem fogom abbahagyni.:) ( A képre kattintva elérhetitek)




A nevem Darcy Evens. 17 éve élem átlagos életem Anglia fővárosában. Aki ismer az tudja, hogy annyira nem is átlagos. Egy dolog van, ami nélkül élni nem tudnék. Az pedig a fotózás, de nem akármit vagy akárkit. Kizárólag sztárokat. Hogy paparazzi lennék e? Nem hiszem. A kettő közti különbség az, hogy én nem a pénz miatt csinálom. Hiszen miért lenne szükségem rá, ha az apám egy sikeres film- és lemezstúdió igazgatója? Rengeteg sztár sikerült már lencsevégre kapnom, mint például Selena Gomez-t, Rihanna-t vagy Justin Bieber-t és, mint vadász most is lesben állok. A legújabb kiszemelt áldozatom: A One Direction.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése